میزبانی نمایش فیلم

با میزبانی نمایش فیلم Earn Life به‌راحتی می‌توانید میلیون‌ها نفر را متحول کنید

 

میزبانی نمایش فیلم چه فوایدی دارد؟

رسالت زندگی شایسته این است که زندگی بیش از ده میلیون نفر را متحول کند. تماشای این فیلم متحول کننده است و مخاطبتان 4 اصل رهبری کاربردی را در کار و زندگی روزمره یاد می‌گیرد.

نه تنها به رشد و تحول تماشاچی‌ها کمک می کند، بلکه برای شما هم خیلی فایده دارد. بخصوص اگر به رهبری، تعلیم، آموزش یا سخنرانی علاقه داشته باشید:

  • می‌توانید با اعلام برنامه نمایش فیلم مخاطب جذب کنید و بعد از فیلم بگویید که خدمات رهبری/آموزش/تربیت را هم انجام می‌دهید.
  • می‌توانید بعد از نمایش فیلم کارگاه/برنامه آموزشی‌تان را تبلیغ کنید.
  • با این کار، علاقه‌مندان به این فیلم در گوشه‌وکنار با کارتان آشنا می‌شوند.
  • بابت معرفی محصولات/دوره‌های مربوط به فیلم و تبلیغشان در بین تماشاچی‌ها، پول دریافت می‌کنید.
  • می‌توانید از برند زندگی شایسته برای تبلیغ محصولات و خدمات خودتان در بین مردم استفاده کنید.
  • می‌توانید مشتری‌های بیشتری برای دوره‌های مربیگری، آموزش یا کارگاه‌هایتان جذب کنید

می‌توانید این فیلم را آنلاین یا حضوری در تئاتر/مراسم/کارگاه محلتان یا حتی در خانه‌تان نمایش دهید.

برای نمایش آنلاین، به هیچ دانش تخصصی یا وب‌سایت احتیاج ندارید. ما کل آماده‌سازی فنی را برای نمایش آنلاین انجام می‌دهیم. شما فقط باید دیگران را از طریق ایمیل یا شبکه‌های اجتماعی دعوت کنید.

نمایش فیلم را میزبانی کنید

اطلاعاتتان را برای میزبانی نمایش وارد کنید

دوست دارید که نمایش را آنلاین میزبانی کنید یا حضوری؟ چه زمانی مدنظرتان هست؟ لطفاً بیشتر راجع به برنامه‌تان توضیح دهید تا ما در مراحل بعدی با شما تماس بگیریم. اگر هنوز تاریخ دقیقی ندارید، می‌توانید تاریخ تقریبی برای نمایش بگویید. بهتر است که حداقل از چهار هفته قبل برای نمایش آنلاین برنامه‌ریزی کنید. اگر قصد نمایش حضوری را برای بیش از 100 نفر دارید، بهتر است که حداقل از 6 ماه قبل برنامه‌ریزی کنید. نمایش‌های کوچک برنامه‌ریزی کمتری لازم دارند.

ما ترتیب همه چیز را برای نمایش‌های آنلاین می‌دهیم. کل آماده‌سازی فنی را برای نمایش آنلاین انجام می‌دهیم، پس فقط باید بقیه را با لینک شخصی‌تان در ایمیل یا شبکه‌های اجتماعی دعوت کنید.

معمولاً مجوز هر بار نمایش فیلم 300 دلار هزینه دارد. این به برنامه شما و تعداد احتمالی تماشاچی‌ها بستگی دارد. پس از تکمیل فرم زیر، با شما تماس می‌گیریم و هزینه دقیق مجوز و مراحل بعدی نمایش را توضیح می‌دهیم. همچنین، می‌توانید پیش‌نمایش فیلم تأثیر (IMPACT) را قبل از نمایش خودتان ببینید تا با اوضاع آشنا شوید.